marți, 18 octombrie 2016

Te iubesc şi-atât!

George Şovu, în declaraţia lui de dragoste, exprimă simţirile mele mai bine decât aş putea eu s-o fac:
Tu eşti dimineaţa albă care-şi lipeşte
trezirile reci şi moi de geam,
tresărindu-mi tăcut în perdele...
Tu eşti soarele cu fruntea fierbinte
stinsă într-un apus de nedesluşit,
Rostogolindu-şi visător chemările spre alte chemări...
Tu eşti noaptea cu iubiri necunoscute de nimeni înaintea mea,
care te stăpânesc
şi pe care-ncerc îngenunchiată s-o aleg în cuvinte...
Tu eşti tăria ce se ridică în copacii mei
şi le înfloreşte crengile,
în ciorchini grei de culoare
cu un zâmbet copilăresc.
Tu eşti cerul meu senin
spre care-mi întorc cu dragoste privirile,
în fiecare noapte când caut răspuns întrebărilor mele,
dincolo de fărâma de lună oprită în geam.....
.........................................................................................
de aceea, îndrăznesc şi-ţi spun că
te iubesc
cum iubeşte valul malul pe care se sparge în mii de picături spumoase
ca să-şi încheie glorios plimbarea-n larg...
te iubesc
cum iubeşte pasărea ramul pe care se-odihneşte
cât să-şi tragă sufletul, până pleacă iar spre zări senine...
te iubesc
cum iubeşte fereastra desenul îngheţat al iernii care poposeşte
cât să se facă adorat şi apoi îşi lasă admiratorii-n urmă şi pleacă...
te iubesc
cum iubeşte artistul pânza albă pe care o mângâie duios
ca să-şi verse preaplinul colorat de vise ne-mplinite...
te iubesc
cum iubeşte pruncul vocea mamei şi se răsfaţă în braţele ei calde
căutându-şi culcuş devenirii sale...
te iubesc
cum iubeşte pădurea vântul ce-o străbate smulgându-i oftat de plăcere
până la apus, când noaptea aşteaptă, liniştită, în tăcere...
te iubesc
cum iubeşte iarba dimineaţa ce-i aduce roua dătătoare de viaţă
că să-şi înceapă călătoria prin zi până-nserarea-i aduce odihna...
te iubesc
cum iubeşte tânărul viaţa, inspirând speranţa
până senectutea îi aduce ghioceii albi ai experienţei la tâmple...
te iubesc
cum iubeşte mama tresărirea din pântecul ei
despre care ştie că fiinţă fi-va, sânge din sângele ei...
te iubesc...
cum n-am iubit până la tine
eşti viaţa care curge-n mine
eşti soartă-mi şi destin,
mi-e bine...
îmi eşti... îţi sunt...

te iubesc şi-atât!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails