miercuri, 18 martie 2009

La "matcă"


Mi-am dat seama azi că blogul meu s-a blocat la Anul Nou. Cum azi-mâine e Paştele pe noi, m-am gândit să pun ceva aici ca să nu fiu singura caraghioasă de pe blogger care urează "La mulţi ani" de Paşte.
Pentru că nu am timp să "sap" în "arhivele" mele (scrise de mână în viaţa anterioară), mă mulţumesc să pun o poveste care mi-a plăcut şi care spune multe despre caracterul nostru, al oamenilor.

O pereche de tineri căsătoriţi s-a mutat recent într-un cartier foarte liniştit.
În prima seară, în timp ce îşi savurau cafeaua, femeia vede pe fereastră o vecină întinzandu-şi rufele.
-Murdare cearşafuri întinde vecina noastră! Poate are nevoie de un săpun nou sau poate ar trebui să o învăţ să şi le spele.

Soţul ei privi şi rămase tăcut.
Şi aşa femeia repeta observaţiile la doua-trei zile în timp ce vecina îşi întindea rufele la soare.
Dupa vreo lună de zile, femeia observă mirată cum vecina întindea rufe mult mai curate.
-Priveşte, îi spuse soţului, rufele vecinei sunt mult mai curate. O fi învăţat-o altă vecină cum să le spele?
Soţul răspunse:
-Nu! M-am trezit dis de dimineaţă şi am spălat geamurile casei noastre.
Şi în viaţa este la fel! Totul depinde de curăţenia sufletului nos
tru cu care observăm faptele celorlalţi.
Înainte de a critica, potrivit ar fi să ne curăţăm sufletul pentru a putea vedea clar puritatea sufletească a celorlalţi.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ar fi frumos daca am putea face asta.....cu totii.... :)

Daniel spunea...

foarte inteleapta poveste

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails